پرسپولیس زلزله

ماهيني: شرمنده هواداران شديم

پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,

ماهيني: شرمنده هواداران شديم


مدافع پرسپوليس معتقد است اين تيم با يک برد به شرايط مطلوب خود بازخواهد گشت.


     حسين ماهيني در مورد حمايت پيشکسوتان از عملکرد او عنوان کرد: از پيشکسوتان تشکر مي‌کنم، آنها لطف داشتند. اگر من دويدم و در زمين جنگيدم وظيفه‌ام بود.


وي درباره نتايج پرسپوليس گفت: فکر مي‌کنم با يک پيروزي در ورزشگاه آزادي مشکلات ما حل شود. تيم ما خيلي خوب بسته شده و من به تيم اعتقاد دارم. مانوئل ژوزه همان ابتدا که آمد پيش‌بيني کرد در ابتدا شايد نتوانيم نتايج خوبي بگيريم اما با کسب يک برد مشکلات حل مي‌‌شود و از اين شرايط خارج مي‌شويم. هواداران مثل کوه پشت ما هستند و ما را شرمنده خود کرده‌اند. ما هم شرمنده هواداران شديم.


مدافع ملي‌پوش پرسپوليس درباره ديدار هفته ششم برابر استقلال، اظهار داشت: همه در مورد اين مسئله از من سؤال مي‌کنند، بيشتر از دو هفته تا دربي باقي مانده اما اين مسابقه با تمام ديدارها فرق مي‌کند. در سال‌هاي اخير هر تيمي که روي کاغذ ضعيف نتيجه گرفته توانسته در دربي برنده شود، البته ما ضعيف نيستيم و تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا پرسپوليس به وضعيت خوبي برگردد و در دربي يک نتيجه رضايت‌بخش کسب کنيم. کسب 3 امتياز ديدار آينده با داماش در موفقيت دربي مهم است و بايد در اين ديدار نيز به پيروزي برسيم.


ماهيني در مورد تيم ملي تاکيد کرد: تيم ملي يک ماه ديگر بايد در لبنان يک بازي سخت انجام دهد. اردوي مجارستان زمان خوبي است تا هماهنگي بيشتري کسب کنيم. 3 امتياز اين بازي با توجه به اينکه يک ديدار خارج از خانه است بسيار مهم است. بايد اين ديدار را جدي بگيريم تا بتوانيم نتيجه خوبي کسب کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: